2 Kasım 2009 Pazartesi

Artik yazmayacaksin sanirim diyenlere itaf olunur:)







hayir yazacam ins:))lakin benim islerin yogunluguna bir de bilgisayarin bozuk olmasi eklenince bunca ay yazamadim.Arada yasanan bir suru kosusturmacayi saymiyorum bile...neyseki hersey yoluna girdi cok sukur.yogunluk devam ediyor elh. o yuzden yine ara ara aksatmalar yasayabiliriz yazilarimizda.

Gunler cidden ne cabuk gecermis.anne olunca,hele bir de yavrusu ayaklaninca daha iyi anladim.daha dun gibiydi onun hamilelik haberini aldigimiz...simdi ise yaklasik 15 aylik.cidden ne cabuk buyuyor bu ufakliklar.sorumluluklari gunden gune artiyor. Elif bebekken bana bunlar en iyi gunlerin diyenleri simdi cooook iyi anliyorum.simdi hic yerinde durmayan kipir kipir bir kizim var masaallah.yorulsamda herseye deger diyorum.yuruyusunu bir gorseniz.asker adimlari gibi koca koca adimlar atiyor.dusecek gibi olunca da frene basip,bi duruyor:)sonra yola devam.yeni adimlar beraberinde morluklari da getirdi.neyseki cok aglamiyor dusunce yavrum(masaallah)
Artik disariya cikmak istiyor.Evden giden misafirlerin arkasindan agliyor.Havalar iyice sogudu.cok cikartamiyorum ama ozellile arkadasi Yusuf'u gorunce beni bile unutuyor.Oyun cocugu olmaya basladi. O yuzden de benden cok ilgi bekliyor ama her zaman da ne yazikki onunla ilgilenemiyorum.hem ev isleri hem disari isleri olunca yavruma da geri kalan zamanlarda vakit ayirabiliyorum.
Kizim sosyallestikce kelime dagarcigida zenginlesiyor.soyledigi kelimelere bazen gulmekten oluyoruz.son zamanlarda en cok anne kelimesinin yanina bir sey daha ekleyip oyle konusyor.mesela dun anne kiydir(giydir)dedi.cok mutlu etti beni:)anne al,anne gel en cok kullandilari.telefonla konusmayi cok seviyor.benim haberim olmadan bazen arkadaslari arayip degisik sesler cikartarak onlarla konustugunu zannediyor.ertesi gun arkadaslardan haberini aldigimda ogreniyorum:)))
geceleri uykumuz hala duzelmedi,bazen cok sik kalkabiliyor.azi dislerine sucu atiyoruz ama bakalim ne zamana kadar surecek bu durum....
Su siralar namazda beni taklit etmeye calisiyor.yere boylu boyunca uzaniyor.eger bunu yapmazsa zaten bilinki Elif namazda basortumu cekisitiriyordur. tum namaz boyunca elim kafamda hareket ediyorum.en son birlikte amin(Elifce amiiiii)deyip bitiyoruz cok sukur:)))

Hiç yorum yok: