13 Temmuz 2009 Pazartesi

yazmayali yine coook uzun zaman olmus...zaman cabuk geciyor.Elif'im 10 aylik oldu bile:))Ozellile Tr den takip eden tanidiklar icin bu bloglar cok onemli oluyor.resimleri yenilemedigimde sormaya basliyorlar:)ben de elimden geldigi kadar bu blogtan ya da mail yolu ile onlara yenilikleri aktarmaya calisiyorum.yegenim Emir'in de bir sitesi var artik.kuzumu ben de oradan takip ediyorum.uzun zaman gormedigimde degisikligi daha iyi farkediyorum.o kadar guzel konusuyor ki masaallah.Sabah kalkinca hadi amerikaya gidelim diyormus.(http://www.emirmeral.com/)

Gelelim Elif"ime ....Dedigim gibi 10 aylik benim kizim artik.Emekliyor,tutunarak siraliyor.Tum evi geziyor.bir yere carpacak diye surekli arkasinda geziniyorum.dolaplari acip icinde ne var ne yok hepsini disari cikariyor.Gecen gun ben esyalari katlayip dolaba koyacaktim.Bir kismini koydum,digeri icin arkami dondugumde hepsini etrafa savurmaya baslamisti bile:)) tekrar bastan katlamaya:))

Duydugu sesleri taklit etmesi cok guzel...Kopek ne diyor kizim dedigimde agzini buzup hoh hoh diyor.tv de duydugu sesleri tekrarlamaya calisiyor.

Her cocugun gelisimi farkli oluyor.dun cocuk gelisimci bir arkadasla konusuyorduk.Her cocuk ayri bir birey.Ozellileri ,gelisimi farkli oluyor.O yuzden cocugu baskasi ile kiyaslamak yapacagimiz en buyuk yanlis olacaktir(benim cocugum konusmaya basladi ya senin ki,yuruyor bizimki ya da benim cocugum sunu yapiyor senin ki yapamiyor mu diyenlere en guzel cevap).Hatta derslerde gordugumuz pek cok konuyu ,kurali kendi cocugum uzerinde uygulayamiyorum.Bazi konularda elbette bilmek isi kolaylastiriyor ama butun kurallari aynen uygulamak imkansiz.normal ay gelisim ozellilerini takip etmek onemli.eger bulundugu ay"in ozellilerine gore cok geri bir gelisim gosteriyorsa erkenden tedbir almak gerekiyor.Kimi rahatsizlilarda erken tani cocugun normal hayata uyumunu kolaylastiriyor.Mevla herkese hayirli saglikli evlatlar nasip etsin diyelim resimlerimize gecelim:




Hiç yorum yok: