15 Eylül 2010 Çarşamba

Herkese merhabalar...Artik uzun bir aradan sonra cumlesini yazmamaya karar verdim cunku cidden uzun aralarla yazabiliyorum.Ama bir faydasi var...Konular birikiyor ve bir anda pek cok sey ogrenilebiliyor:)))bu da mazeretin kivirma halleri:)))En son yazimdan sonra Tr gezimizi yaptik cok sukur.Guzel,yorucu,eglenceli,karmasik yani dolu dolu bir tatil gecirdik.Ilk once Ankara'ya gectik.Oradakilerle yaklasik 1 ay beraber zaman gecirdik.Benim yakisikli yegenim Emir ile minik afacanim hic anlasamadi.Her gun bir yara ile gunu kapadik.Baslarinda birimiz muhakkak ki bekledik.Ona ragmen kasla giz arasinda birbirlerine zarar vermeyi basardilar.En son Ankara'dan ayrilirken ikisinde de isirik izleri.tirnak izleri ve morluklar vardi.Resmen savastan cikmis gibiydiler.Ona ragmen birbirlerini gormeden de yapamadilar.Yegenim simdi telefonda"halacim soz bir daha yapmayacam,yine gelin" deyip duruyor kuzum.Nasip seneye bakalim...Ankara da gormek istedigim pek cok arkadasi da hem bu yaramazlar hem de ailemize yeni katilacak ufaklik sebebiyle pek ziyaret edemedim.Allah razi olsun ama beni ziyarete gelen sevdiklerim de cok oldu.Ozlenmek guzel sey:)))Ozlemekte guzel o yuzden...
Daha sonra Istanbul"a gectik.Orada da yine kalabalik bir akraba grubu bizi bekliyordu.Buranin en guzel yanlarindan biri,Elif'i idare edecek yasta cocuklarin olmasiydi.Yasca Eliften buyuk olduklari icin amca cocuklari Elif icin eglencenin adi oldu.Bu arada hepsine Ahmet deyip durdu.cocuklar kendi adlarini unuttu,Ahmet deyince hepsi bakiyordu.Biz de elimizden geldigince Istanbul ozlemimizi cikarmaya calistik.Ne kadar Ankara baska desemde Istanbul'un tadi baska ya...gezilecek o kadar cok mekan var ki...hepsi de birbirinden ozel ve guzel.Aksamlari Istanbullular sokaklarda,mekanlarda zaten...Istanbul gunlerini de agiz tadiyla atlattiktan sonra saatler ayrilik vaktini gosterdi.Amerika'ya yerleseli 3 sene oldu ama ayrilirken yasanan aci hic degismedi.Sevdiklerimizden ayrilirken yasanan aci mi yoksa memleket acisi mi daha agir bilmem ama zor oluyor iste...en son istanbul da erkek kardesimi gordum.Onunla vedalastik ama sanki yeni gelin oldugumda sarildigi gibi sarildi boynuma,zor ayrildik...Sanirim bu ayrilik acisinin bogazdaki dugumu hic bitmeyecek:((Neyse yaw bu konular derin ....girince cikmasi zor oluyor.O yuzden bu paragraf burada bitsin,yenisine gecelim.
Sag salim evimize geldik cok sukur.Ucak bolumlerini pek anlatmiyorum,cunku cocukla ucak yolculugu yapanlar bilirler ki bu hicte zevkli degildir.En azindan babaniz yaninizdaysa olay biraz daha kolay bir hal alabilir ama yine bu yolculuklar bizdeki cok cocuk dusuncelerini bitirdi.Bakalim bu ufaklita tesrif etsin de Ondan sonraki yolculuklar nasil olacak bir de ona bakalim.Ucaktan, kafamda huni,ustumde tersten giyilmis bir beyaz gomlekle inerim artik:)))
Elifcik artik 2 yasinda bir abla..iletisim adina biraz daha yol katettik sanirim.Ben ondan bir sey rica ettigim zaman mamam(tamam)deyip bana yardim etmeye basldi bile.Ayakkabilarimizi alip ayakkabilga koyuyor.Elindeki copu arada da olsa cop kutusuna atiyor.Sanirim duzenli bir cocuk olacak ins.Eeee basak burcu:) Ben ona"Elif 2 yasinda"diyorum.Buna sinirleniyor ve inatla yok anne uc diyor:) Sayi olarak 3'e taktik.Hangi rakami gorse 3 diyor.kalemi eline alip biseyler ciziyor ve 3 diyor.3ugurlu rakamimiz...Cizgi filmimiz Kayu...Sabah kayu diye kalkiyor.Bu sene dogum gunu partisi yapmaya niyetlendim ama ramazana denk gelmesi nedeniyle bir tulu firsat bulamadik.Saglik olsun...
Hep Elif adinin gectigi bu sayfa da artik minik oglumuzdan da bahsedecegim ins.Kasim ayinda A. izin verirse aramiza katilacak.Su an 30 haftayi tamamladik.Masaallah baya hareketli bir bebek.ablasi gibi olursa zaten yandik.Ortada hic bir esya kalmayacagina eminim..:)Genelde biri yaramaz olunca digeri uslu olur diyorlar ama bakalim gorecegiz.Ailemiz kalabaliklasiyor ins.
En yakin zamanda tekrar gorusmek uzere...

4 yorum:

fattosh dedi ki...

kardesinle vedaslama anini anlatisinla benimde gozlerim doldu bizimde hep oyle olur :( bizimkiler hala aglayarak yolcu eder beni ben aglamam bilirim ki aglarsam gidemem :'(

En Tatli Emanetlerimiz dedi ki...

Fatmacim inan yazarken ben de aglayarak yazdim.Ben kendimi tutamiyorum ya...Ayrilirken hep aglaya aglaya biniyorum o arabaya..ilk ayrildigim zamanlar hep ilerde alisacam.gececek diye umut ediyordum ama gecmiyormus.Abimin dedigi gibi zamanla alisiriz sanmistik ama alisilmiyor:(

merve altinsoy dedi ki...

oy oy cimcime ablaa:D çiçekli yolda ne de güzel cıkmıs m'A. evet biraz geç olcak,ozur diliyorum:( bende burdan Elifcik'in geçmiş dogum gununu kutluyorum,ömrü bol olsun inş. kocaman öp yanaklarından benim için betul ablacım seni seviyoruzzz:)

En Tatli Emanetlerimiz dedi ki...

Mervecim cok saol ablacim.Biz de sizi cok seviyoruz.dogum gunu dileklerin icin amin diyoruz.ben de sizleri coook optum,